Verzending

Op de productpagina vind je de levertijd per product. Wanneer je voor 23:59 uur een product bestelt dat op voorraad is, dan wordt deze de volgende werkdag bij je thuisbezorgd.

Hieronder vind je een tabel met de bezorgdagen (onder de tabel vind je een specifiekere uitleg over onze levertijden en vervoerders):

Voor 23:59 uur besteld op:

Eerste bezorging op:

Maandag

Dinsdag

Dinsdag

Woensdag

Woensdag

Donderdag

Donderdag

Vrijdag

Vrijdag

Zaterdag/Maandag

Zaterdag/Zondag

Dinsdag

 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen die voor 16:00 uur geplaatst worden, worden met DPD de volgende werkdag of op zaterdag bij je thuisbezorgd.

Bestellingen die tussen 16:00 en 23:59 uur geplaatst worden, worden de volgende werkdag met Redje Pakketje geleverd middels een avondlevering.

Wanneer je bestelling verzonden wordt, ontvang je van ons een Track en Trace code waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

België

Voor onze Belgische klanten geldt de levertijd voor 16:00 besteld is morgen in huis.

Verzending op maat producten

Standaard worden producten die op maat gemaakt zijn, gevouwen opgestuurd. Indien je geen vouwen in je tafelzeil wilt, kun je op de productpagina kiezen voor ''verzending op koker''. Dit kost €1,99 extra. Transparante tafelbeschermer vanaf 2 mm dik wordt standaard op rol verstuurd aangezien dit materiaal niet vouwbaar is.

Verzendkosten binnen Nederland

Voor Nederlandse klanten rekenen wij geen verzendkosten bij bestellingen boven de €25,-. Voor bestellingen onder de €20,- betaal je €4,95 voor een pakket.

Verzendkosten naar België

Voor onze Belgische klanten rekenen wij standaard €5,95 verzendkosten. Ook deze bestellingen worden verzonden met PostNL.

Verzendkosten binnen de EU

Voor bestellingen met een afleveradres binnen de EU gelden verschillende verzendkosten. Voor meer informatie kun je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@tafelbekleding.nl

Verzendkosten buiten de EU

Voor bestellingen met een afleveradres buiten de EU gelden verschillende verzendkosten. Voor meer informatie kun je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@tafelbekleding.nl.

Bestelling afhalen

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling bij ons af te halen.

Heb je nog vragen of opmerkingen over onze leveringen of over de verzendkosten? Neem dan contact op met onze klantenservice!

Retourneren

Bijna al onze producten worden op maat gemaakt en kunnen, m.u.v. fabricagefouten of defecten, niet worden geretourneerd. Indien je dus twijfelt over de kleur of het materiaal van een artikel dan raden we je aan om eerst een staaltje te bestellen. Ook voor zakelijke bestellingen geldt dat deze geen recht hebben op het herroepingsrecht. Op onze klant en klare producten gelden de volgende retourvoorwaarden: 

Kant en klaar product niet naar wens?

Je hebt het recht als consument om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via klantenservice@tafelbekleding.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is

Vraag het retourformulier aan door een mail te sturen naar klantenservice@tafelbekleding.nl

Opmerkingen: 

  • Er is geen gebruikersschade zichtbaar, zowel op het product als op de verpakking.

Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer het retourformulier is ingevuld. Creditbetalingen worden binnen 14 dagen uitgevoerd, je ontvangt hier per mail een bevestiging van.

LET OP!

  • Retour kosten zijn voor eigen rekening (m.u.v. verkeerd geleverd / defecten).
  • Retourzendingen zijn altijd op eigen risico, ook wanneer er problemen ontstaan bij de vervoerder.

Producten zijn defect/verkeerd geleverd

Zijn jouw bestelde artikelen defect, beschadigd of verkeerd geleverd? Dan lossen we dit zo snel mogelijk voor je op! Lees hieronder de verschillende mogelijkheden voor de oplossing van je probleem:

  1. Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@tafelbekleding.nl en geef duidelijk aan om welke producten het gaat en wat er mankeert.
  2. Wij sturen vervolgens een retourformulier waarmee je de defecte of verkeerd geleverde producten kunt retourneren. Let wel op dat de producten goed verpakt zijn in een enveloppe of doos en dat het retourformulier is bijgevoegd.
  3. Lever je pakket in bij een postkantoor bij jou in de buurt.
  4. Zodra de retourzending is ontvangen zullen we de producten controleren en een eventueel vervangend product naar je toesturen of een credit uitvoeren. Dit mag je uiteraard zelf bepalen!
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden